-

Blev en underbar dag i jönköping med underbara vänner!
Zäta igår va helt okej, hela zäta typ stack ut, men jag orkade inte så jag stannade inne och snackade med bezhad och armin  i över 1 timme, brist på liv eller vad.
Efter zäta stack jag och tusen personen till ut, gick förbi mig för att hämta lite grejer, sen hämtade stinas bror oss och körde oss till helen. 
Låg en stund och snackade, sen somnade jag hihi.

Vaknade vid 8 imorse!
Pga att helen väckte mig, vi skulle ta bussen till jönköping 20 i 9.
Men istället väntade vi på helens mamma så hon körde oss, åkte vid 10.
Va först i stan och shoppade lite, sen tog vi bussen till A6.
Käkade i ikea, sen shoppade vi haha.
Noomi kom också, vid 3 eller något, inte en aning.
Vid 5 typ hade vi handlat klart så vi hade ingenting att göra.
Satte oss lite på donkan, sen gick vi in i ikea och gick bara runt, sen gick vi igenom hela fucking jönköping.
Frös ihjäl och hade skoskav bläbläblä, vägrade nästan att gå längre, men vad gör man inte för sina vänner? Ncncnc.
Sen stannade vi lite vid havet och tog kort och så, sen gick vi bara runt. Kul va det iallafall.
Vid 8 åkte vi till helens mammas kompis som fyllde år, käkade tårta och sånt. Jag och stina satt där och fattade ingenting om vad dom snackade om, dom snackade självklart på asyriska.... Haha.
Sen vid 9 åkte vi hem. Kom hem för en liten stund sen.
Nu ska jag gå och lägga mig, är skit trött och imorgon klockan 6 kommer jacob och hämtar mig så blir det åka till linköping till idol, götttt!
God natten! :-)

Detta va roligt kan jag lova :
Helen : Aso man bli inte mätt på korv, men fan va gott det är!
HAHAHAHAHA

& :
Stina satt och åt som en häst typ, sen hon ba :
: Om jag får ont i magen efter denna maten så kommer jag ringa hit och klaga!
HAHAHAHHA

Gud.... Fattar inte hur jag kan älska er ibland...

Kommentarer
Postat av: Helen Ishak

HAHAHAHAHAHAHAHA ÄLSKAR DIG MED

Hallå hur fick du den bilden??? :-o

2011-04-03 @ 20:20:36
URL: http://heelenishak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0