-

Hej.
Förlåt för sämst uppdatering, men har typ inte varit hemma.
Hände inte så mycket igår kväll, kul va det väl iallafall.
Somnade hemma hos bella vid 12.

Vaknade vid 10!!!
Har aldrig vaknat så tidigt av mig själv eller hur man säger.
Låg och läste i 20 minuter, läste 110sidor! Har aldrig läst så fort tror jag inte, men den va skit bra! :-D
Sen upp och åt frukost, sen satte vi oss vid varsin data i 2timmar och spelade sims.
Men jag är ju så duktigt så jag råkade trycka på stäng av knappen, så datan stängdes av och allt raderades. Yeah.
Så stack hem haha, har precis käkat och nu väntar jag på mamma för att bli skjussad till helen.
Fest ikväll, skriver kanske senare.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0