-

Tjenare.
Blev inget mer inlägg igår på kvällen.
Stack till helen, där stina också befann sig, haha.
Gjorde inte så mycket faktiskt. Sen vid halv 7 började vi fixa oss.
Begav oss bort till festen lite efter 8, men va framme halv9 undefär.
Inga kommentarer om kvällen.

Vaknade vid 12 hos helen, åt frukost och så.
Sen kollade vi i lite klädkataloger och lite annat skit.
Cyklade ut vid 2, först till mig lite snabbt och sen till ip och träffade linus, ricardo och filip.
Sen stack vi alla till gislegrillen, men helen stack efter 5minuter.
Sen va vi där i typ 2 timmar haha, brist på liv.
Bella kom och sånt lite senare också.
Har precis ätit grillat, mmm. Första gången i år hihi.
Nu ska jag underhålla bellus.
Pöss

Föresten, idag är det 2.5 år sen jag och min töntiga vän va första gången :-*

10-10-2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror man såg att det inte blev något mer inlägg! hahaha pucko!!!!!

2011-04-10 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0