Idol 2011

Hej!!!
Vaknade vid halv 6, gick upp och fixade mig och så bara.
Sen kom jacob, ricardo, jacobs mamma och jacobs mormor.
Kom fram 20 över 8, kön va hur lång som helst redan då, och insläppet va kl 10.
Tiden gick skit fort i kön. Det va en helikopter som åkte runt uppe i luften och filmade, medans kön va tvungen att skrika och vinka haha. Sen blev jacob interjuvad, och sen fick vi 3 skrika "linköping" i kameran, om de kommer med i teve, vilket jag tror att det kommer, då kommer jag dö. HAHAHA.
Iallafall, stog ute i kön i 3.5 timme, kallt va de. Men sen vid 12 så kom vi in. Satte oss och käkade lite sen gick vi in i "salen" där alla väntade och satt där i 4.5 timme haha. Vid halv 4 gick jacob iväg för att sjunga. Snacka om att jag satt och skakade, va nog nervösare än jacob haha. Sen blev ricardo också nervös hahah.
Men tyvärr så gick han inte vidare, dom verkade inte vilja ha med 95or, dom tycker att dom är för unga, men då fattar jag inte varför dom sänker åldersgränsen?! Men dom sa iaf att han va skit bra, men att dom andra som har gått vidare va snepet vasare. Men jag tycker att han borde gå vidare, grymt bra är han!
Jaja, va klara och åkte hem 20 över 4, kom hem halv 7 ungefär.
Ligger i min underbara säng nu och lyssnar på när min kusin sjunger på youtube och äter olika läkerol grejs, dom bjöd på det där inne, tog 24st hahahah.. Tjock..
Jaja, nu kommer lite bilder från idag!

Jacobs blankett grejs

12:30




13:35, han är redo! Haha








15:18, börjar bli nervöst för lilla jacob haha


15:21, uppe på scen för att köa där haha

My new tatto!

Kommentarer
Postat av: ricardo

va ful bild på mig :( tack

2011-04-03 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0