-

Tjolahopp!
Hahaha vete fan..
Jaja, skolan va väl precis som vanligt, som vanligt haha.
Efter skolan begav jag mig till konsum med isabellla.
Köpte 2glassar och 2munker heheh, gott.
Sen hem till mig och satt ute i solen och fikade.
Gick till henne vid halv 4, kollade lite på tv sen stack jag upp till sporthallen.
Kollade på träningen idag med, på onsdag ska jag fan träna, skiter i vilket!
Provade springa innan, tog 3steg sen klarade jag inte mer.
Jag ska spela i helgen, så är de bara!!!
Efter träningen med de att man stog ute och snackade med linis och kajsis i 45minuter..
Dryga tjejer.. Skoja.. Haha.. Har tråkigt.. Haha..
Jaja, nu ska jag sova, orkar inte skriva mer ens.
God natten!

Vacker, vackrare, vackrast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0