-

Hej!
Sitter i skolan och har no, sista lektionen sen är det lov!!!!!!!! YEAH
Ganska lugn dag idag faktiskt.
Hade först idrott, va lite i stryckerummet helt ensam i 20minuter, kunde ju inte spela fotboll med dom andra..
Sen svenska, jag satt och ritade mina snygga gubbar bara hihi.
Matte, snackade bara efter som att vi har ted som vikarie.
Lunch, kycklingsallad, smakade på en äcklig oliv, FYFAN va vidrigt, trodde jag skulle spy!!!!
Engelska, kollade på en film, dirty dancing.
So, gjorde bara ett läxförhör sen fick vi gå.
Och sen no nu då. Sitter i biblan med tjejerna i klassen och sjunger på ragnar :-D
Slutar om 10 minuter, då blir det nog hem och baka skulle jag tro om jag orkar hehe.
Skriver senare.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0