-

Tjenare.
Efter skolan stack jag till ica med med min kära syster.
Handlade lite till imorgon.
Sen stack vi hem igen.
Satt nere i köket i 1 timme eller något och hade girltalk, va riktigt länge sen.
Sen började jag packa, tog 1 timme nästan för mig att veta vad jag skulle ha med mig och hitta allting haha.
Nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag lägga mig i min säng och kolla på teve, ska somna runt 9 idag har jag bestämt mig för! Upp klockan 5 imorgon, ncncnc. Känner mig som en uggla nu för tiden.
Skriver inte mer idag.
Pöss och god natten! :-)

Göteborg imorgon med laget, SM! Skiter hur i de går, får bara spela vårat bästa. Huvudsaken är att vi har kul på planen!
Sen resturang och springa runt inne i hotellet på kvällen, kan det blir bättre? Nej!
(Bild från när vi vann DM guld eller vad det va).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0