-

Tjudellu!!
Blir ett långt inlägg om helgen!
Igår kom vi fram till göteborg lite efter 7.
Satt inne i hotellet en stund och åt frukost sen vidare till sporthallen.
Började spela våran första match halv 10.
Spelade 4 matcher igår och vann alla.
Sista matchen spelade vi vid 4 eller något.
Sen upp till hotellet, duschade och så.
Sen låg vi lite i sängen och kollade på teve, och vid halv 8 gick vi ut hela laget.
Åt först på en resturant, as gott! Pasta cabonare mmm.
Och sen gick jag, elin, emmy och indira till Mc Donalds, köpte glass och muffins.
Efter 30minuter kom dom andra i laget, så vi stack till ica och köpte godis.
Sen gick vi runt lite och jag och elin dog av skratt kan jag lova HAHA.
Vid 10 gick vi till hotellet.
Tog kort och sånt och klockan 11 gick alla in till sina rum.
Jag och kajsa ville sova vid halv 12, men lina skulle kolla på teve så dom tjaffsade om de i 10minuter.
Sen ignorerade jag och kajsa lina så vi somnade hehe.

Blev väckt av en jobbig lina kvart över 7, gick upp halv 8.
Klädde på oss och så, sen ner till frukost grejset.
Sen upp igen och packade ihop våra grejer och sen iväg till sporthallen klockan 9.
Spelade första kvart i 10.
Blev bara 3 matcher idag, och vinst varje gång!
Slutade med en final mot sollentuna där vi tog dom med 25-12.
Och andra setet där vi låg under med 16-21, sen sörvade jag in till 24-21, och slutade med en bakspike!
GUULD! Grymt tjejer!
Vann gränsfejden i februari
Tvåa i DM och vann serien i mars
Och nu vann vi öppna SM.
Vi har spelat skit bra denna säsongen, men nu är den tyvärr slut.
Bara u21sm kvar nu, men det är ju inte med detta laget.
Men det är iaf nästnästa helg på hemma plan, kämpa!
Bilder från helgen kommer ikväll!
Pösssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0