-

Förlåt för sääämst uppdatering, men orkar verkligen inte sitta vid datorn nu för tiden. Kommer nog vara lite off ett tag, men blir säkert något inlägg om dagen iaf. Har haft ett bra lov iallfall.
I lördags va jag med isabella och sen stack till armin. Söndags stack jag till josefina vid 2, va ute i solen och spelade volleyboll/handboll/fotboll haha. Sen upp till ip och spelade beachvolley med armin och simon, tjejerna vann hehe ofc.
På kvällen kom josefina och armin till mig, kollade på scream 1och2, uuuuusch säger jag bara. Sen sov josefina hos mig, vaknade halv 10 igår blir det nog. Satt ute i solen lite och vid 1stack hon hem.
Halv 2 kom linus, stack till konsum och möte helen och sen till ica och mötte alla andra, köpa mat för över 200kr.. Sen cyklade till båraryd. Årets första "dopp", va iallafall i vattnet hehe. Va där hela dagen, cyklade hem vid 8 eller något, vet inte riktigt.
Åkte iallafall direkt till bella, satt och snackade om montenegro i 45minuter, längtar! Sen tog vi en promenad!
Skolan började ju tyvärr idag, det va väl som vanligt.
Sista timmen satt vi i aulan i 1timme och lyssnade på något om mobbning på nätet och sånt shet.
Slutade vid halv 2, stack till "stan" en stund och en till bella och kollade på teve.
Kom hem för 10minuter sen eller något, håller på att kolla på the middle, bäst.
Ska sova direkt när det är slut, hur trött som helst. Boring
God natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0