-

Tjenaretjenare.
Skolan idag va som vanligt, förutom att den klena klanten jacob kanmert skulle leka biff på idrotten och tappade bänkpressen på 50kg rakt på ögonbrynet så han fick åka och sy.. Haha........
Efter skolan stack jag hem, la mig ute på studsmattan och passar viggo en stund.
Gjorde min kära bror sur, så jag la mig och nästan somnade på matten, sen vaknar man upp av att man har något konstigt ljud under sig, så kollar man under studsmattan och där står min bror och pissar HAHAHAHA!
Sen kom fina josefina till mig, gick och köpte godis och sen satte oss på gungor och snackade.
Sen stack vi till träningen vid halv 7.
Träningen gick väl bra.
Nu ska jag gå och möta josefina, sleepover!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0