-

Tjenixen!
Skolan va nice faktiskt hihi.

  • Idrott - Hoppade trampet, skit kul va de, gjorde handvolt, känner mig cool nu!!
  • Svenska - Övade till provet vi har nästa vecka
  • Matte - Skulle göra aprilskämt på ulf, men vi lyckades inte så istället blev det jacob som drabbades hahahahaha.
  • Lunch - Potatisbullar, bläää.
  • Engelska - Okej, va inte på den. Satt och snackade med Lina istället hehe
  • So - Selma snackade medans jag och mirko satt och skickade bilder till varandra. Det har nog aldrig varit så tyst i vårat klassrum!
  • No - Ingenting typ.

Efter skolan stack jag och bella till pizzerian, käkade pommes m bröd och sås, sen kulglass, MM!
Sen hem till mig. Sitter i min säng nu och kollar på family guy och lyssnar musik.
Sticker till zäta om 1 timme eller något. Skriver senare!
Pöss

Mina efterlängtade converse kom på posten idag, kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0