-

42 frågor om din bästavän.

1. Vad heter hon?
Bellus
2. Hur gammal är hon? 15 sommrar!
3. När träffades ni sist? 2timmar sen
4. Vad har hon för hårfärg? ljus brun
5. Brukar hon färga håret? slingat 2 gånger bara
6. Vilka färger har hon haft? brun bara
7.Vad har hon för parfym? escada
8. Är hon galen? tro mig, ja!
9. Vad är erat bästa minne? alla bra är bäst
10. Har ni många minnen ihop? ja
11. Vart bor hon? mitt emot, och på sörgården
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men i sommar smäller det förhoppningsviss
13. Är du avundsjuk på henne? självklart
14. Vad heter hennes syskon? nadia och sandra
15. När träffades ni första gången? typ 1an eller något? såg varandra aso
16. Hur träffades ni? skolan
17. Vad går hon i för sporter? ingen, lat?
18. Vad kan hon göra på helgerna? spela sims? hahaha
19. Göra efter skolan? va med mig huhu
20. Vad är det klantigaste hon gjort? tagit fel buss i jkpg, så vi kom till helvetet (hon va "säker" på att de va rätt enligt henne)
21. Har ni pussats? nej
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? händer
23. Har hon fräknar? ja fuling
24. Har ni kollat på film någon gång? ja
25. Har ni bråkat någon gång? inte bråkat, men tjaffsat
26. Har ni sovit i samma säng? ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? varje dag typ
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? skrattade vad annars?
30. Har du sett henne vara riktigt arg? HAHAHAHH ja 
31. Har hon fin rumpa? mjauu
32. Vad ska ni göra i sommar? båraryd, öland och kanske montenegro hehe
33. Har hon svikit dig någon gång? njeanjeanjenaje. ja...  
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas det
37. Älskar du henne? ja
38. Vad är det bästa med henne? samma humor. allt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? börja träna och bli stark så hon tar ner mig någongång i livet hahhaha skoja, men inget
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? never
41. Hur ser hennes klädstil ut? som min typ
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? mmh.... annars blir jag ledsen

Jävla massa bilder.
Dagar jag aldrig glömmer!


























Kommentarer
Postat av: Bellis McFellis

aw lav ja!!!!!!!! ps. var ska jag göra den? :Y ds.

2011-04-10 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0