-

Tjabba tjena hallå, vi säger så?
Idag började skol-livet igen, började med lektioner.
Minns inte vad vi hade fö lektioner riktigt, men tre stycken va det iaf.
Skulle ha 2 lektioners engelska de sista också, men det blev inställt.
Så jag passade på att gå ner till sporthallen och försöka fixa så jag får vara med i skol-laget. (Vilket jag igentligen inte får pga engelska.)
Kom väl därifrån vid 2 tiden någon gång.
Följde med mamma och hämta viggo på dagis och sen åkte vi direkt till kusinerna.
Fikade och snackade lite och så.
Sen hem och har inte gjort ett skit.
Kom precis hem, följde med Nadia hem till deras pappa och hämtade kläder.
Har varit trött hela dagen idag, så nu ska jag faktiskt sova!
Har inte lyckats vänja mig vid att gå upp tidigt än, trött hela tiden!
Så god natt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0