-

Tjenare!
Hann aldrig skriva igår, så skriver lite snabbt om går dagen.
Hade inga lektioner i skolan, vi va ute i skogen och körde olika stationer med 2orna, det gick brabra och va kulkul.
Slutade vid 12, stack till stan med isabella och sen mötte vi josefina och kim så vi hängde på hem till kim.
Satt bara på balkongen med musik och snackade.
Vid 4 stack vi ner och kollade på nollningen, vidrigt! Ångrar INTE att jag inte va med!
Sen hem till mig och började fixa oss och så.
Vid 7 körde Simon oss ut till burseryd, samhälls förfest.
Hade verkligen as kul!
Sen vid 11 kom vi till parken, det va dött där. Men lyckades göra det kul endå.
En riktigt lyckad kväll blev det! Tack alla som gjorde den så lyckad.
Skolan blir nog inte lika rolig på måndag iaf, känner att jag har skämt ut mig för ganska många haha..
Kom iaf hem vid 2, somnade nästan direkt.
Vaknade vid 1 idag, stack till shell med bella och åt och sen cyklade vi till gis och kollade fotboll.
Sen cyklade jag hem och har inte gjort alls mycket.
Åt precis thai mat, mums.
Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde vid matbordet på riiiiiktigt länge!
Pappa frågade mig varför jag inte va med på nollningen igår.
Jag : För jag känner inte för att ha ett rått ägg i käften!
Pappa : Men råttor är däggdjur, dom får inte ägg?
Alltså snacka om att jag dog...
Och nu ska jag bara sitta vi datan och sen blir det förmodligen ut en runda och träffa josefina.
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0