-

Tjenaretjenare.
Skolan va väl ok. Not.
Iallfall, efter skolan stack jag hem och åt, sen satte jag mig i soffan och kollade på teve.
Men vid halv 7 ringde kajsis och sa att jag skulle komma upp och träna med laget, det blev visst träning endå, så nu börjar vi igen!
Byte om fort som fan, slutade halv 8. Träningen gick väl hyffsat för att vara första på 2 månader!
Efter det stack jag hem fort och duschade och sen ut med evelina.
Vi gick till ica och satte oss och käkade munkar och hade vårat girltalk.
Och vi ville inte gå hem i regnet, så vi ringde efter skjuss haha.
Kom precis hem och nu ska jag ta och lägga mig, är trööööööööööött.
God natt!! :-)

Evelina i typ 6an hahaha så söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0