-

God kvälll!!!!!
Blev en sväng till burseryd idag, bönder hehehehe.
Kom hem vid halv 6, gick ut en runda med hunden och lillebror.
Sen kom josefina förbi, så vi cyklade till gis och kollade när hennes syster spelade.
Gick ut en runda med lina efter, gick till konsum och sen gick vi bara runt och snackade skit.
Snackade om hur mycket vi vill börja träna igen! ÅHHHHHHH NU..
Återvände jag till josefina vid 10, gick till shell med hunden och köpte cola hehe.
Och nu ligger hon i min säng och sover.. :-(
Åker till min syster i karlstad imorgon, stannar till lördag. Så det blir ingen uppdatering tillsdess.
Så nu ska jag packa lite kläder och sen sova!
God natten! :-)

Sötis hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0