-

Tjenare.
Som ni säkert har märkt så byte jag header inatt, tror ja kommer börja byta oftare.
Iallfall 1gång i månaden.
Idag har jag inte gjort ett piss.
Lyckades inte hålla mig vaken inatt iaf, eftersom att min tråkiga kompis somnade så ville jag inte vara vaken själv.
Somnade lite efter 4, och vaknade vid 2.
Har legat i sängen hela dagen.
Nu ska jag ta och sätta på en film och fortsätta ligga här i min säng och ta det lugnt.
Håller dock på att ladda ner the proposal, har hört att den är bra.
Och imorgon börjar skolan, ny skola, ny klass, nya lärare..
Tycker faktiskt det kommer bli helt okej att börja imorgon, längtar lite faktiskt hihi.
Men när jag tänker på det så saknar jag min gamla klass. :-(

Jag fick låna några änglar, som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
Ni tog borts från mig alldeles för tidigt.
Jag fick låna änglar för en stund.♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0