-

Hej!
Det blev en ganska lång natt för min del..
Somnade vid 11 i typ tio minuter, sen låg jag till klockan två och kunde inte somna, det suger!
Vaknade vid 7, duschade och fixade mig och så.
Sen tog jag mitt pick och pack och gick till SKOLAN!
Min klass duger faktiskt, eller ja dom flesta.
Lotisen har jag hört är riktigt bra.
Men schemat suger röv!!!!! Halv fyra varje dag, inga sovmorgonar och 1hål i veckan, FAN!
Vi fick bara information och skåpen, sen gick vi runt och kollade lite i skolan, sen mat.
Stack hem vid 12.
Gick till stan med bella och gjorde ingenting, sen hem till mig och chiiiillllade.
Målade hennes naglar, coola! Sen syrrans också.
Bella stack hem vid 5.
Och nästan direkt kom josefina haha, snackade bara lite och så.
Och nu gick hon precis, och nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i min underbara säng och kolla på en film.
Är jätte trött..
Imorgon är det skola igen.. Vill inte dit!
God natten!

Todayyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0