-

Halllåja!
Skön dag i skolan idag endå, trodde jag skulle gå runt och skämmas hela dagen.
Men nejnej, bara lite i början HAHA.
Har bara kört "lära känna varandra" lekar idag haha och fikat och fått regler och sånt.
Slutade lite efter 3, fick sluta tidigare hihi.
Börjar känna att våran klass är nog väldigt sooft endå, blev mera skratt och så idag hahaha.
Efter skolan stack jag hem och hämtade pengar, sen cyklade jag direkt till rusta och köpte skrivblock, precis sånt jag ville ha!!!!
Sen hem och käkade pizzabulle MMM..
Nu ska jag snart dra mig mot lina, och så blir det bort till speedwayen och grilla!
Det va jätte länge sen jag va där sist, 2månader sen?!?!
Sista gången idag också.. Tråkigt.. :-(
Skriver nog ikväll.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0