-

Halllo.
Som ni förmodligen märker så bloggar jag knappt på helgerna.
Men i fredags va det som sagt fest.
Det va inte lika kul som jag trodde det skulle bli, men det funkade väl.
Igår tog jag bussen hem från hestra vid 12.
Mamma hämtade mig på stationen och så åkte vi till kusinerna och åt.
Klockan 4 stack jag iväg till sporthallen och kollade på innebandy med Amanda.
Efter det hem till Josefina och sov däär.
Kollade på twilight och sen somnade jag runt 12 någon gång.
Idag vaknade vi vid 11, låg i sängen och kollade på twilight till 12.
Sen bort till sporthallen för match.
Matchen slutade 3-0 och min kära vän Amanda fotade med min kamera, 400bilder.......
Några bilder kommer snart.
Nu sitter jag i sängen och ska kolla klart på twilight 3.
Och Josefina kommer kanske någongång i kväll.
Jaja, pusshej godnatt!

Fredags


Kommentarer
Postat av: Linus

Du hade troligen vunnit en liknande tävling som den du hade på din profil här om dagen ifall jag hade haft en liknande på min ;) !

2011-12-11 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0