-

Hejsansvejsan!
Har haft en helt grym helg!
I Fredags blev det träning på kvällen och sen tog jag bara det lugnt framför tv:n.
Igår gick jag upp klockan 9 för morgon träning.
Efter det åkte vi till Carlssons och åt god mat, biffar och potatis mums.
Det blev match mot Sollentuna klockan 2.
Det blev en grym vinst med 3-1. Känns underbart nu efteråt! Grand Prix här kommer vi!
Hem och duschade fort efteråt och sen åkte vi till bredaryd för käk!
Där bjöds det på plankstek, såå gott!
Sen följde jag med Palle hem en stund och sen åkte vi till Amanda för förfest!
Klockan 11 åkte vi till parken, E-type va det på scen.
Hem vid halv 2 och då kom Isabella till mig. Somnade ganska fort..
Hade skit kul hela dagen/kvällen! Tack för kvällen lageeeeet :-)
Idag har jag legat i min säng heeeeeeeela dagen, så skönt!
Nu blir det checka lite på facebook och sen sova.
Pussss godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur kom ni in på parken :)?

2011-12-19 @ 20:16:32
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0