-

God dager! Idag blev det jullov. Ytterst härligt. Som jag har sagt tidigare kommer jag inte kunna sova så hemskt mycket, men vad gör man inte för pengar? *Pengakåt-blick*.
Just nu vid detta ögonblicket är jag hemma hos Isabella min underbara vän. Vi har spelat monopol och gör det fortfarande.
Vid 17:30 drar jag mig hemåt igen för träning vid 19:00. Ser fram emot träningen, är sugen på en riktig hård en! Nu ska jag fortsätta spela så hörs vi av senare ikväll med lite hemligheter om mig.
Ha det bra!
Tycker ni som jag att hans penis är väldigt smarrig på den här bilden? Jag dreglar här. Måste torka, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Ida du är ju rolig du!!!

2011-12-20 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0