-

Hej!
Som ni förmodeligen märkte så blev jag bloggrapad innan!!!
Det va min omogna vän vid namn Isabella Miletak som skrev..
Men det flesta hon skrev va korrekt iaf.
Det blev knappt någon träning, vi va tre stycken som stog och bollade en stund bara. Sista träningen innan jul dock..
Sen hem och duschade och sen kom Josefina till mig så vi har haft en desperate house kväll.
Börjat om helt från början nu och tänkte kolla på hela under lovet.
Just det, igår blev det "fest" efter träningen med Amanda.
I Villstad, sämsta festen någonsin. Vi kom dit klockan 11, betalade 50spänn och sen la dom ner skiten halv12????
Vi fick inte ens pengarna tillbaka....
Jaja nu måste jag sova för jag ska upp klockan 5 imorgon för att jobba, första dagen..
Pusshej godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0