-

Isabella gästbloggar!!!!!!!!

OM HENNE
Hennes namn - Ida Lindbäck
Hennes ålder – 16 år, 7 månader och 20 dagar.
Hennes längd - 175 cm typ
Hennes hårfärg - Blond
Hennes ögonfärg – Blå
Hennes hudfärg – Ehm, vit tror jag la? Lite brun kanske..
Hennes längd på håret - Långt, typ nedanför brösten kanske.
Vart hon bor – Hemma i sin lägenhet i Gislaved
Hur hennes rum ser ut – Stökigt....
Hennes födelsedatum - 950305

KÄRLEK
Är hon kär? - Kanske det kanske!!
Är hon intresserad av någon? - Ja det tror jag la!
När kysste hon någon senast och vem var det? - Eh, hennes kudde.
Vem kramade hon senast och vem var det? - Säkert Viggo
När var hon senast kär – Riktigt kär vet jag inte.
Är hon singel? - JAPP!!
Hur många har hon varit kär i? - Räknar inte...
Vem sa senast att den tyckte om henne mer än vän? - Hemligt.
Vilken stil ska tjejen/killen ha? - Snyggt, modernt typ!
Förhållande eller "one night" - Förhållande

VÄNSKAP
Vem är hennes bästavän? - Jag (a) 
Vem älskar hon mest - Sin familj!
Vem umgås hon mest med? - Sina klasskamrater, eftersom vi typ aldrig ses längre 
Vem är roligast? - Hon tycker jag såklart!!
Vad gör hon oftast med sina vänner? - Sover... 
Vem är snällast av hennes vänner? - Jag 
Vem umgås hon minst med? - Jag vet inte riktigt, kanske dem som flyttat antagligen.. 
Vem önskar hon att hon umgicks mer med? - Jag är inte hennes hjärna direkt. Kanske de som bor långt borta, vad vet jag.

KÄNSLOR
Saknar hon någon just nu? - Ja förmodligen.
Hur är hennes humör? - Glatt var jag märker det som.
Vem skulle hon vilja träffa nu? - Zac Efron....
När grät hon senast? - Vet inte...
När skrattade hon senast? - Hon skrattar hela tiden, så nu typ.
Vem var hon arg på senast? - I don't know...

TELEFONI
Vem ringde henne senast? - Syrran
Vem ringde hon senast? - Ringer aldrig.
Vad har hon för mobil? - Sony ericsson satio
Vem smsade henen senast? - Martin
Vem smsade henne senast? - Martin
Vem mmsade henne senast? - Vet ej
Vem mmsade henne senast? - Vet ej
Vad har hon för abonnemang? - Comviq

48 TIMMAR TILLBAKA
Kysst någon? - Tror inte det.
Kramat någon? - Ja.
Gråtit? - Vet ej.
Dansat galet? - Förmodligen.
Sovit? - Hela tiden, så JA!
Sprungit? - Pft, den latmasken? NEJ om hon inte är tvungen.
Badat? - Ne tror inte det. 
Simmat? - Hon har simmat men inte badat!!
Skrikit? - Säkert.
Hånglat med någon? - Tror ej detta.
Städat? - KNAPPAST!!!
Tvättat? - Aldrig i hennes liv.

24 TIMMAR TILLBAKA
Kysst någon? - Nej.
Kramat någon? - Ja.
Gråtit? - Vet ej, tror inte.
Dansat galet? - Tror jag säkert.
Sovit? - Jaaa!!
Sprungit? - Nej.....
Badat? - NEeee
Simmat? - NOOO
Skrikit? - JAapp
Hånglat med någon? - Nääee
Städat? - NEe
Tvättat? -NEEE

SI ELLER SÅ
Vaniljglass / Chokladglass – Vanlij tror jag hehe..
Studera / Jobba – Jobbaaa
Äta / Svälta - Äta, hon äter typ hela tiden..
Bada / Åka skidor – Bada tror jag kanske, men inte säker.
Sol / Regn - Sol!
Skräpmat / Husmanskost – Skräpmat haha!!
Täcke / Kudde - Hm....Täcke tror jag
För varmt / För kallt - För varmt
Sylt / Marmelad - Sylt
Chips / Popcorn - Popcorn
Fanta / Cola - Cola

DIN KROPP
Höfter? - Ja
Fötter? - Nej inga fötter har hon
Ben? - Snygga
Huvud? - Lite tomt bara, annars bra!
Hår? - SNYGGT!
Ögon? - Superfina blåa
Händer? - Långa fingrar, cooola!
Läppar? - Stora hihi

VILKEN PERSON VAR DEN SENASTE SOM:
Sov hos henne? - Hennes syster
Hon sov hos? - Jag vet ej!
Hon skrattade åt? - Allt
Skrattade åt henne? - JAG VET EJ
Kysste henne? - Hennes kudde.
Hon kramade? - Viggo säkert
Dansade med henne? - Någon sliskig gubbe säkert..
Hon smsade och vad skrev hon? - Martin ”Haha fyllo ta det lugnt :*”
Smsade henne och vad skrev h*n? - Martin ”Nej men är full vanlig son du säger ,? Du stör aldrig!”
Ringde henne och vad pratade de om? - Syster, svarade inte
Hon ringde och vad pratade de om? - Hon ringer inte
Hon skrev till på Facebook och vad skrev hon? - Mig ”du har gjort det förut”
Skrev till hon på Facebook och vad skrev h*n? - Mig ”Men jag orkar inte nu klockan är mycket”

RANDOM
Är hon kär? - Tror ej detta.
Är hon singel? - Ja.
Vill hon gifta dig? - Jaa tror jag la! 
Vill hon ha barn? - Ja typ tusen...
Har hon varit kär någon gång? - JA
I vem var hon kär i? - Mig!!!!!
Vem är hennes bästavän? - JAG
Vilken är hennes favoritmat? - Hon kommer med nytt varje gång hon äter.. Så allt?
Vad ska du göra efter detta? - JAG ska sova tror jag.
Vad drack hon senast? - Cola säkert eller julmust.
Hur är hennes humör? - Glatt tror jag la!
Vem luktar bajs? - IDAAAAA
Vad vill hon göra nu? - Sova som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0