-

Halllu!
Haft en ganska bra helg faktiskt.
Fredags blev det som sagt Smålandstenar.
Igår stack jag på hockey med Josefina där jag träffade min efterlängtade Annie!
Efter hockeyn kollade vi tre på innebandy och sen hängde jag i sporthallen lite med Annie.
Och sen stack jag hem runt 6 tror jag det va.
Och vid 8 körde mamma mig till gyllenfors där jag spenderade hela kvällen.
Kom hem runt halv 2 och somnade direkt! Underbart.
Idag va jag duktig och gick upp tidigt.
Vid 11 tog jag mig till sporthallen och kollade lite när dom yngre spelade volleyboll.
Sen blev det fort till chili thai med Annie.
Åkte till Älmhult klockan 2 för att spela match mor Eneryda.
Det blev vinst med 0-3.
Pusshej, nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Rätt najs blogg, fin också! :)

2011-12-05 @ 13:46:28
URL: http://cantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0