-

Hejhej.
Skolan va as tråkig idag.
Först hade vi nationella i 2 timmar, rast 30 minuter, sen nationella i 40 minuter igen.
Det kändes som att det gick bra iallafall, men jag vet inte riktigt haha.
Sen engelska, va hos arne, men han va inte där så fick ha lena -.-
Matte direkt efter, gjorde ett gammalt nationella.
Sen rast i typ 50 minuter, sen bild, satt bara på datan och läste tidningar hehe.
Slutade halv 4, satt i skolan med amina och bella till 4 eller något.
Följde med bella hem sen, nu sitter jag här och hon står framför mig och snackar om någonting.
Nu ska vi gå till mig, amina kommer till mig och 30 minuter, sen drar vi till gärde på någon mässa.
Skriver sen
Pöss
Gult hår yääy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0