-

Tjena.
Skolan har varit helt okej, som vanligt typ haha.
Idrott - Hade way board eller vad det heter, försökte lära amina, men det gick fan inte bra.
Svenska - Gjorde ingenting typ
Matte - Räknade som vanligt, jag börjar fatta det dära nu hehe.
Lunch - Någon äcklig soppa, usch!
So - Jag och Amina va jobbiga så vi fick sitta i grupprummet, snackade bara, målade på tavlan och sånt.
No - Datasalen, har fortfarande inte börjat på aids-uppsatsen, det ska vara 7 sidor? Aldrig!

Nu sitter jag här på bellas golv och dunkar musik. Vi skulle baka, men som vanligt blir det att hon får göra allting haha! :-D
Träning klockan 5 sen, efter vet jag inte än vad som händer.
Pöss

Kommentarer
Postat av: julia

brukar läsa den då och då:)

Var jag hittade den vet jag inte, antar att jag surfade runt:)



du röstar på min skrutta va?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-02-11 @ 15:42:15
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0