-

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!
Jönköping igår va fett nice!
Först stack vi till ikea och käkade, sen skulle jag köpa speglar, aso jag har nog aldrig skrattat så jävla mycket som jag gjorde då. Aso bella gick fan övergränsen, ALLA kollade på oss och jag trodde jag skulle dö! Minne för livet!
Sen stack till A6, va där i 3 timmar, köpte bara ett par jeans.
Sen kom mina päron och hämtade mig, så åkte vi hem haha.
Gick hem till bella direkt, vi somnade klockan 7 på kvällen!! Trötta va vi..

Vaknade klockan 11, käkade och så.
Sen vid 12 gick vi till sporthallen för att kolla på cupen.
Smålandstenar vann, grattisgrattis.
Sen följde bella med mig hem, käkade och snackade typ bara.
Vid halv 7 stack jag upp till sporthallen, kollade först lite på mitt älskade lag, sen träning.
Träningen va bra idag, slutet va as nice, gick skit bra.
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa, och käka godis, och chips hehe tjock....
Pusshej god natten! :-)

Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0