-

Tjenare.
Isaberg va fett nice, haha. Jag börjar ju fan bli kung på skridorna!
Sista gången vi skulle åka upp för liften så hade vi en viss "klantig" person framför oss, hade missade ca 7 lifter, aso jag trodde jag skulle dö. Vi stog och dog av skratt, och dom som jobbade där hjälpte inte ens honom dom bara skrattade. Aso jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket åt någon jag inte känner, fyfan! HAHAA
Kom till gislaved vid 10, men vi orkade inte gå hem så jag och min kära vän isabella va ute och lekte i snön. Sen gick vi till den stora backen bakom ishallen för vi ville åka ner därfrån, men det gick inte snabbt så vi la oss och kollade på stjärnorna istället, mysigt!
Sen kom vi på att vi ville ha glass, så vid 11 gick vi till okQ8, men dom hade ingen god glass så istället köpte vi mat, hahaha aso vi är feta we know.
Kom precis hem, ska lägga oss och kolla på film eller någonting nu.
God natten! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0