-

Hej svejs!
Skolan va som vanligt.
Sista lektionen va musik, och vi skulle redovisa, hahaha såna kingar våran grupp är. MVG+ där ja!
Direkt efter skolan så körde mamma mig och bella till sjukhuset. Skadade fingret på turneringen i lördags. Först satt vi och väntade på läkarn i 30 minuter, och det enda han sa va att jag skulle gå ner till röntgen. Så röntgade jag fingret, sen satt vi i 45 mintuer och väntade på svar. Sen gick vi upp igen och väntade lite på läkarn, och det va inte brutet iallafall, men det kan va att en sena har gått av. Ska dit imorgon också och kolla. Om en sena har gått av så blir det gips eller operation!!! -.-
Sen åkte vi till ica och köpte tårta, hihi. Vi båda har namnsdag idag, gulligt.
Sen gick jag till träningen, gick inte så bra idag, fick ju inte använda vänsterhanden..
Sen hem och käkade och duschade, nu ska jag försöka redigera ihop en reklam bild. Bildläxa som ska vara klar på torsdag.
Pöss

Jag :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0