-

Hej.
Isaberg idag va skit kul, några blåmärken här och där men jaja.
Blev några vurpor men överlevde, tills elin kom och körde rakt över mina skidor när jag åkte skit fort, så voltade, flög, rullade och allt ner för backen, först på någon med snowboard, sen på en liten tjej, så synd :-(
Mitt knä gick typ av då, har ont i hela benet, blö.
Kom hem vid halv 3, la mig i sängen och sov, sen vaknade halv 5.
Första träningen med a-laget idag, gick helt okej haha.
Sen hem och duschade, sen mötte annie och tina och gick till zäta.
Kom precis hem därifrån typ, ska lägga mig och sova nu, upp vid nio imorgon för att kolla på match med josefina.
God natten!

-Funkar inte att ladda upp bild-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0