-

Tjena.
Skolan va väl okej?
Svenska - Kollade lite på nationela, det är på tisdag. Fyfan!
No - Va i datasalen, ska göra en uppsats om aids, jag har inte ens börjat och känner mig rätt körd.
Matte - Som vanligt, boken.
Lunch - Fulkornsmakaroner och bamsekorv hahahah blä.
So - Kollade på någon film, somnade som vanligt.
Hål - Låg i zäta och sov i 50 minuter, sååå skönt
Svenskatillval - Lyssnade musik bara hihi
Slutade vid 2, stack hem till mig med annie,va typ där 10 minuter.
Sen GICK vi hem till henne, jag tänkte att vi skulle ta en genväg, som blev världens omväg hahahha, ingen glad annie då inte hahaha. Gick i skogen där det va över 1 meter snö haha.
Dirket när vi kom till henne så åt vi pizza och nudlar.
Sen kom armin, kollade på skräckfilmen som vi kollade på i söndags, fast jag somnade, sen somnade annie haha.
Sen stack han, så åt vi igen, sen låg jag i soffan och kollade på teve, medans annie städade och sånt.
Sen hämtade mamma mig vid halv 9.
Ska lägga mig i sängen nu och kolla på en film, balls out heter den, vet inte vad det är för film ens haha.
Pöss, god natten! :-)

Innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0