-

Tjena!
Sitter pa ett internetcafe och tar de lugnt ;-)
Haha..
Igar va inte den basta dagen i mitt liv kan jag saga.
Nar flyget lyfte sa trodde jag att jag skulle do.
Va hur radd som helst haha.. :-(
Och nar vi akte bilen mellan dobrovnik och montenegro, sa star det poliser som kollar passen.
Och pa passen sag dom ju sjklart att jag inte tillhor bellas familj, sa dom sa att jag maste ha papper dar mina foraldrar har skrivit pa. Men vi luckades overtala dom efter ett tag som tur va...
Nar vi kom fram till lagenheten sa packade vi upp vara grejer och sa.
Sen gick vi ut och kollade lite och sen kakade vi.
Somnade vid 2 eller nagot.
Idag har vi legat nere vid havet hela dagen typ.
Va pa barnkalas for ett tag sen ocksa, och sen har vi bara varit och kollat i affarer typ.
Converse for 100kroner äKTA MED!!!!
Nu ska jag maila mig mamma och sen ska vi nog ga och kaka.
HA DE BEST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0