-

Tjenaretjenare, här är allt som vanligt.
I söndags blev det ligga vid poolen hela dagen, skönt!
I måndags åkte jag in en sväng till färjestan och kollade efter skor och handlade med pappa.
Efter det åkte jag med pappa och bernt till kalmar och köpte nya hörlurar.
Idag låg jag nere vid poolen en stund, sen in till färjestan.
Köpte två nya öronhängen och en ny plånbok, plånbok, precis vad jag behövde till montenegro. (y)
Och nu ligger jag barnvakt inne i deras husvagn, dom jag passar då eller hur man ska säga.
De två minsta sover redan, bara tim kvar...
Men han skiter jag i, nu ska jag sova!
God natten! :-)

Dagen innan jag åkte, jag och den minsta av kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0