-

Hej!
Idag blev det en slappdag. Det regnade hela dagen så jag orkade inte göra något.
Vaknade vid 10, eller 12, minns inte riktigt.
La mig iaf i soffan när jag vaknade, låg och kollade på teve till kl 1, då gick jag in till min husvagn och åt. (Va barnvakt inatt också, så jag sov inne hos dom.)
Sen gick jag in till dom igen och la mig i soffan och kollade på teve.
Vid 7 gick jag in till mig igen och åt, sen la jag mig i mammas säng och kollade på teve.
Vid 9 byte jag om från pyjamas och gick ut med emma och viggo och tog lite söta bilder vid vattnet.
Och sen senare gick jag en lång promenad och pratade telefon med bästa.
Kom in för 30minuter sen eller något, och nu ska jag lägga mig i min säng och spela harpan på timpans mobil, yeah.
God natten! :-)

Jag kan säga, det kryllar med igelkottar här. ÄCKLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0