-

Trudellu.
Tänkte passa på o skriva nu medans jag inte har något att göra..
Började med vad som hände igår................
Vaknade inte förens halv 4, vet inte vad som hände. Har inte sovit så länge så hela sommarn..
Men jaja, låg iaf kvar i sängen 1timme och började läsa på en bok.
Sen upp och åt och lite annat skit.
Vid 8 stack jag ner till beachvolleybollplanen med pappsen och övade lite inför idag.
Då kom lousie och johanna så jag stack och va med dom istället.
Va ute med dom till halv 1, sen in och kollade på film med pappa.
Det va roligaste kvällen på länge kan jag säga, vi dansade loss på dansgolvet som idioter medans det va kareoke HAHA..

Imorse gick jag upp vid halv 10, stack ner till volleybollen igen.
Jag och pappa va ett lag, yeah. Gryma va vi.
Vi vann alla matcher, fram till finalen, då vi förlorade med 13-15.
Jag fick iaf pappa att röra på sig lite för en gångskull.
Sen duschen och sen ut med louise och johanna.
Har precis ätit, varma mackor, mums.
Och nu ska jag gå och duscha emma och viggo, och snart kommer också louise och johanna tillbax så ska ut och leva rövare (?)..
Pösss

Havet

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha. Fan vad duktiga ni var då :) Var det många lag som var med? Vann ni något? Gött att du får pappa att röra lite på sig. Det behöver gubben ;) Kram

2011-07-18 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0