-

Hahah oj då, har visst glömt bloggen helt..
Men hej igen!? HAHA
Det har hänt ganska mycket dom senaste dagarna, men inget jag orkar skriva om.
I förgår så tog vi ner vårat förtält för att vi endå åker hem imorgon, så vi satte upp ett "tak" utanför istället.
Och igårnatt va det storm här, så när vi vaknade så hade hela vårat tak skit blåsit sönder?
Så öppnade vi våran husvagsdörr, så hängde taken där. (Tygtak typ)
Och igår fick jag och paulina nya vänner haha. Och den ena säger "hörde ni om de takgrejset som blåste sönder inatt?"
HHAHA, hela campingen vissste om det efter ca 1timme, ncncnc..
Men jaja, åker iaf hem imorgon.. Vill inte hem! :-(
Men får göra denna dagen till den bästa istället.
Hade skit kul igår iaf, va först i kalmar och "shoppade", hittade inte speciellt mycket.
Det blev bara ett par flipflop och en jumpsuit.
Sen tillbax hit och ut med paulina och sandra.
Sen blev det att jag och paulina va med martin och kristofer hela kvällen.
Satt inne i teve rummet och spelade kort och kollade på "liar liar", kul film.
Eftersom det åskade hela kvällen så kunde vi inte vara ute..

Jaja, nu sitter jag iaf inne och väntar på att paulina och sandra ska komma tillbax, sen blir det förmodligen ut med martin och kristofer.
Och ikväll är det kareoke! YEAH :-D
Pösss

P.S DET ÄR MINDRE ÄN 1VECKA KVAR TILLS VI ÅKER.
ÅKER OM 6DAGAR, YIIIIIPIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0