-

Tjeeeenare, jag lever faktiskt!
Har haft de skit bra och har därför inte hunnit sitta vid datan.
Har bla spelat fotboll, volleyboll, tränat, badat, solat, varit i kalmar osv.
Idag åkte skåningen hem, den snällaste och roligaste på campingen, surtsurt..
Köpte dock en ny kamera igår som jag någongång kan visa, undervattenskamera.
Idag jag varit här i 2veckor och det känns som 3dagar eller något.
Har bara 2.5 veckor kvar sen blir det hem, tror jag stannar här 1dag extra också.
Bella åkte hem igår och imorgon kommer våra kära pappor tillbaka! (Min & famlijen vi är här med) Haha
Kulkul! Men nu ska jag ta o fika och sen ut och spela fotboll med gänget.
Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0