-

Tja!
Idag vaknade jag vid 11!!!!!
Gick ut och la mig på studsmattan i några timmar och dunkade musik i mina öron.
Vid halv 3 cyklade jag mot elgiganten och mötte emelie eftersom att hon hade jobbat, så cyklade vi till elgiganten.
Kollade hur mycket det skulle kosta att laga mitt objekt, jag så trodde att det skulle kosta 500 eller något haha.
Men han ba : Det kan kosta mellan 1500 och 4000 :-
My ass, köper hellre ny kamera!
Så ska beställa en ny imorgon :-)
Iaf, sen cyklade vi hem.
Sen cyklade jag till bella men hon va inte hemma så jag cyklade hem igen och mötte linus påvägen, satt på marken och snakade i över 1 timme.
Och sen träning vid 6, sprang 1km och sen hem, ingen orkade mer.
Åt och duschade och sen kom linus så vi stack och kollade på fotboll med mauen och julio också.
Sen va vi ute ett tag, satt i ica och gjorde "du tappade något" skämten, grymt kul HAHAHA..
Sen hem vid 10.
Sen har jag bara suttit vid datorn och inte gjort ett skit.
Blablabla, no life till dom som orkade läsa!
Nu ska jag skype en stund sen och sen ska jag sova!
God natten! :-)

VSG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0