-

Hej!
Igår när vi skulle åka till värnamo så stack vi in på småläningen fort, köpte 3 nagellack, mycket bra mycket bra!
Mitt pass blev extremt fult, skrattade som aldrig förr när jag såg det..
Sen stack vi till hm och kollade lite, hittade bara 1 linne.
Sen när jag kom hem stack jag till bella, vi kollade på föra desperate housewives asnittet.
Och vid 5 gick vi till mina kusiner, gick till johanorre och lekte med sabina, martina och mike.
Sen gick vi tillbax hem till dom och satt och snackade med massa folk i några timmar.
Vid halv9 stack jag hem, gick ut med helen, linus och en jävla massa folk en stund, sen orkade jag inte mer så stack hem.
Gick tillbaka till kusinerna och sov där.
Vaknade vid 1, har bara suttit och snackat hela dagen.
Kom precis hem, vet inte vad jag ska göra nu, är trött som fan.
Jaja, skriver nog senare.
Pöss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0