-

Hej!
Det blev inte lång sömn inatt, eller igår natt då..
Somnade vid 5 och vaknade vid 11.
Patrik frågade om jag vill följe med upp till skolan för han skulle städa sitt skåp och så, så jag hoppade in i duschen och sen föjde jag med honom.
Vid halv3 stack jag och köpte fika åt mamma, och josefina va söt som gjorde mig sälskap.
Sen stack jag hem och fikade, linda och konrad kom till oss.
Och sen stack jag tillbaka till josefina och så stack vi och kollade på fotboll.
Efter fotbollen va vi ute en stund, tönten missade bussen mohahaha.
Och sen stack jag hem vid halv 11.
Bara suttit vid datan sen dess.
Nu ska jag ner och hämta något och dricka, ont i halsen blöö.
Sen sova!
God nattten! :-)

Va dig själv, alla andra finns redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0