-

Tjjaa!
Speedwayen igår va väldigt, väldigt jobbig?
Det va ju gratis inträde så de va hur mycket folk som helst och vi fick jävligt mycket att göra.
Men vi brudar fixar allt!
Dock hände veckans, om inte årets roligastehändelse HAHAHA.
Emelie står och pratar med en gubbe.
Jag håller i en sprutflaska, och siktar emelie rakt i bakhuvudet.
Men.. Missar och skjuter gubben rakt i ansiktet.
Alltså som vi skrattade, har inte skrattat så mycket på länge!!!
Och gubben säger : Vafan va det för något?
Sen efter 1minut eller något så öppnar någon sin cola, och han pekar på mig och säger :
"Det va hennes cola som skvete! Nu har hon inte mycket cola kvar"
HAHAHAHHA
Emelie kollar upp och säger : "Nejnej, det kom nog där uppifrån"
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
ASO FYFAN.
Iaf, när speedwayen slutade vid halv 10, följe jag med helen hem och sov där.

Vaknade vid 12 av att en tönt, vid namn helen hoppade på mig..
Gick ner och åt frukost, bröd med philadelfia <3
Min dag har bara beståt av att säga hejdå till mina underbara vänner, hämtat pass, städa och packa..
Helen, Stina, Amina, Valentina, Bella och Josefina hann jag umgås med en stund med alla iallafall.
Kommer sakna er alla jätte mycket!! :-(
Annars har jag inte gjort så mycket..
Nu ligger jag i min säng och snackar med min sötis hihi.
Ska nog sova snart, åker klockan 8 imorgonbitti..
Kommer ha sämst uppdatering under doma 7veckorna som jag är borta.
Men skriver lite då och då.
Ni få ha det bäst!
God natten!
<3

Bilder från öland föra året..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0