-

Hej! Är aldrig vid datan nästan, så uppdaterar inte alls ofta. Gör väl ungefär samma sak varje dag så har inget att skriva om? Men igår åkte syster och hennes kille hem, dock min andra syster och hennes kompis. Pappa körde mig och hugo till ett köpcenter i kalmar, så va vi där ett tag. Köpte bara några ringar och en tidning? HAHA.. Sen tillbaka till campingen och gjorde inte speciellt mycket, låg ute i solen bara. Sen på kvällen åkte vi in till kalmar igen och hämtade mormor som kommer stanna i en vecka nu. Vaknade vid 12 idag, har legat i solen precis hela dagen, vilket jag gör fortfarande. Började läsa på en bok som jag snart är klar med! Har aldrig läst en hel bok frivillt förr.. Men jaja, nu ska jag fortsätta läsa och bara njuta av livet! ;-) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0