-

Tjena!
Igår blev en nice dag! Kunde dock inte blogga på kvällen för att internet krånglade..
Men stack till båraryd med ett stort gäng haha, hade faktiskt skit kul! :-)
På vägen hem hade vi en geting efter oss i 10 minuter eller något, den va efter robin och linus hela tiden, tromig att jag skrattade hahahah..
Idag blev det en kort "skoldag", om man ens kan kalla det skola.
Hade "trajet" ute i skogen där vi 9or höll i stationer som 8orna och7orna skulle gå runt på.
På min, jacob, filip och markus station skulle man dricka av våra underbart goda drinker, hade 5 olika, och dom bestog av:
  1. Rapsolja & Salt
  2. Mosade oliver & Chilipulver
  3. Ägg & currykrydda
  4. Filmmjölk & Vitlökspulver
  5. Okoncentrerad apelsinsaft & Kakao

Så vidrigt HAHAHA! Men endel tyckte att det va gott....

Slutade vid halv 12, stack hem och sov i några timmar, först ute på studsmattan och sen inne i soffan Haha..
Vaknade vid 4, stack iväg till kusinerna som håller på att flytta till kära gislaved, passade minstingen.
Och sen hem, så kom lina och hämtade mig och emelie vid 5.
Upp till speedwayen för att jobba, grilla..
Gick väl inte speciellt bra för oss i början, men sen blev det grymt!
Det slutade vid 9, och så ville vi gå hem för det va så skönt väder.
Men just när vi va inne i skogen så börjar det åska, och vi började gå skit fort, och sen kommer blixten ner 5meter framför oss.. Trodde jag skulle dö, la mig ner på marken och började lipa medans lina sprang som en idiot och emelie va så söt och stannade och sa till mig att komma haha...
Sen kom jag hem och satte mig vid datan, sen hoppade jag in i duschen för att lugna ner mig lite och nu känner jag mig ganska trygg igen? Haha
Ska hoppa ner i sängen och kolla på scrubs nu, kommer nog inte somna på länge kan jag lova.
Den som orkade läsa detta är grym och borde få en stjärna eller något.
Nu har jag tråkigt så...
God natten!!! :-)

Påvägen hem innan helvetet började...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0