-

Hej!
Jag hann aldrig uppdatera igår.
Igår va det baseball turnering i skolan.
Det blev en tredjeplats, as dåligt att vi inte körde med semi och kvart ncncnc, annars skulle vi vunnit ;-)
Sen blev det bara hem och duscha och äta och sen vidare till jobbet.
Har inget att säga om jobbet, det suger.
Kom hem vid halv 10, duschade och så och vid halv 11 stack jag till jeanette.
Vi fixade en mugg till ulf, målade på den och så, skrev allas namn och Ulf<39i haha.
Det tog 2äckliga timmar hahah, cyklade hem i regnet vid halv 1..
Och sen somnade jag vid 2 eller nått.

Skolavslutning idag då.....
Nu går jag inte i min underbara klass längre, sorligt men sant tyvärr :-(
Va först i aulan och lyssnade när dom sjöng o så.
Sen till klassrummet och åt tårta, slutade halv 11.
Vid 12 gick vi 9pers i klassen till chili thai, personalen är fan sämst.
Jag hade bokat bord för 10, men endå får vi inte ens bord och bläbläbläbläblä.
Sen gick jag hem och sov!
Stack ut med josefina vid 7, kollade på fotboll och sen t stan och åt.
Vid 11 gick jag till isabella och här sitter jag fortfarande.
Vi ska "lana" inatt, inte för att vi kommer orka men endå.
Nu ska jag ta och lägga in bilder på datorn.
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0