-

Tjoo.
Skolan va som vanligt.
Slutade lite tidigare för att gå till läkarn igen, eller ja, handterapeften.
Dom vet inte vad det är med mitt finger och säger att det kan vara såhär skit länge..
Fick någon finger grej som jag ska sova med. Och hon sa att jag inte ska spela volleyboll på TRE fucking veckor, mmh ok.
Sen möte jag bella, stack till konsum som vanligt och fikade hehe, sen köpte hårfärg.
Hem till bella och färgade håret. Sen somnade jag och nadia i hennes säng haha. Vaknade vid 8 eller något vet inte riktigt, åt och så sen kollade lite på tv.
Vi kom precis hem till mig, ska fortsätta kolla på couger town nu, sen the middle, sen sova.
God natten! :-)


Min fina fingergrejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0