-

Tjenare.
Skolan va som vanligt, orkar inte skriva om den nu.
Efter skolan stack jag och bella till konsum, tjockade oss självklart.
Sen va vi i stan till halv 8, inget liv! 4 timmar typ hehe... Vi hade världens längsta diskusion, om vad behöver ni inte veta, men vi pratade(tjaffsade) om en och samma sak i över 2 timmar, självklart vann jag diskusionen hehe.. Bella tycker att jag borde bli politiker, jag är väldigt bra på att prata. Knäcka henne är jag också bra på hihi (a)
Jaja, hem till mig sen och gjorde ingenting, sen följde jag henne hem vid 9.
Sen gick jag en lång promenad, kom precis hem.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på scrubs som börjar om 10 minuter hihi.
God natten! :-)

Jag&Viggo för två år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0