-

Tjenixen!
Vaknade klockan 8, klädde på mig och borstade tänderna sen till skolan.
Nationella i fysik direkt, 2 timmar. Känns som att jag klarade G iaf, helt okej.
Sen rast, stack till konsum med patrik.
Sen hade vi något med nationella igen, man skulle göra egen grejs, fattade ingenting så fick sluta.
2 timmars hål, satt i  zäta och spelade rebubbled med linus, vi slog rekord! Bana 43 hihi!
Sen mat, godaste maten i skolan, fisk, potatis och kall sås! §
Slöjd direkt efter, fortsatte lite på min skohylla. Sen flummade jag bara med isabella, vi gjorde nog allt man inte ska göra på den lektionen.. Hahaha!
Sen hem till bella, kollade på desperate housewives, eftersom att jag missade det igår, sen sov vi.
Vaknade vid halv 6, stack hem och byte om sen till träningen.
Träningen va väl okej, bara väldigt seg.
Och nu ska jag lägga mig hehehe.
God natten! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0