-

God morgon!
Förlåt för dålig uppdatering igår, men hade inte tid.
Efter skolan stack jag med isabella till stan och köpte godis, sen hem till mig.
Vi somnade vid 5 och vaknade vid 7.
Käkade, sen kom helen och susan, så stack och kollade på hockey med dom.
Dom vann med 8-0 tror jag det va. Sen stack vi upp till zäta.
Vid 10 gick vi mer än 10 pers till anna, haha bombaderade hennes hus.
Vid 12 stack alla hem. Men jag följde med filip, jacob och markus hem till filip.
Först kollade vi på råttatouille, dryg film som jacob valde, vem annars?
Sen kollade vi på rosa the movie, gullig film haha, men markus ville inte se den så han somnade.
Sen gick vi ner och satte oss i köket och snackade och åt.
Sen upp igen och kollade på step up 2, men under den filmen somnade alla.

Vaknade vid halv 12, varför? Jo jacob sitter och har sönder datan helt ensam medans alla andra sover.
Ah och sen vaknade dom andra också.
Kom hem vid 12. Farfar och farmor kom precis, ska fira min, hugos och emmas födelsedag haha.
Så får väl dra ner och va lite social nu.
Skriver senare.
Pöss

Bjuder på en gammal bild på mig och jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0