-

Tjenare.
En väldigt händelserik kväll har det varit haha.
Vid 9 stack vi till ica, köpte mat och energidricka.
Sen skulle jag och linus ta en genväg, men nejnej, vi kom vilse. I gislaved!!!
Trodde jag skulle dö..
Sen kollade vi lite på teve och så, sen gick jag och linus upp till datan vid halv 11, och här har vi suttit hela tiden.
Har försökt klara ut äckel rebubbled, men det går ju för helvete inte, vi bara dampar på varandra hehe.
Markus sover, filip och linus sitter och snackar med tjejer på omegle, jag sitter här ensam, och dom andra har gått hem.
Nu ska jag sätta på en film och äta godis hihi.

Dagens :
Jag visade en kille på facebook för markus.
Jag : kolla han är snygg
Markus : oh är han bög?
HAHAHAHHA aso garv, så jag la ut det på facebook.
5 minuter senare skrev den killen till mig, som jag aldrig har snackat med förut, läskigt.
Sen skrev jag till honom ; min killkompis tycker att du är snygg.
Han : Hälsa honom tack, va det mig du menade på ditt inlägg då eller?
Jag : Ja hahaha
Han : Jaso du tycker att jag är snygg
Jag : Ops
HAHAHAHAHHAHAHAH, trodde jag skulle dö, inte skrattat så mycket på länge.
Pöss god natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0